Örbyhusseriens nya omslag + releasedatum!

ÄNTLIGEN FÅR JAG VISA ER HUR NYUTGÅVORNA av Tändstickan och Änglaleken ser ut! Mina orange och blå gamla versioner kommer helt att utgå ur sortimentet och inte vara med på bokrean i år, oavsett vad det just nu står i webhandlarna.

Okej, kolla in omslagen nu! Designer är Rasmus Petterson, som jag tycker har gjort ett riktigt fint jobb med att hitta den nya stilen.


 

Och här har vi Skampärlornas omslag! <3 Också det av Rasmus Pettersson.

 


Visst är dom fina? Jag älskar typsnitten och hur olika ting får ta plats. Och det lite drömmiga ljuset i alla. Jag ska vara ärlig, jag var lite orolig när Modernista bestämde sig för att byta ut omslagen eftersom både jag och så många av er gillar dom gamla. Men jag är SÅ nöjd!


Datumen för release har kommit också och alla böckerna går nu att bevaka i webhandeln!

- Tändstickan, nyutgåva pocket: 12 augusti 2021

- Änglaleken, nyutgåva pocket: 12 augusti 2021

- Skampärlorna, inbunden: 25 augusti 2021


JAG VET att det är lång väntan till augusti! Det är det även för mig, vill jag lova. Speciellt eftersom jag nu jobbar min sista vecka med manuset (bortsett från godkännande av korr längre fram). Det kommer att bli intensivt jobb nu, men jag ser fram emot att lämna ifrån mig och kunna starta upp nya projekt (och som vanligt, längtar efter att kunna läsa andras litteratur!).


Hoppas att din vecka blir strålande! <3

Aline



Kommentarer

Populära inlägg