Gäst hos Debutantbloggen!

Förra året fick jag skriva ett inlägg på Debutantbloggen (vet du inte vad det är, men vill syssla med skrivande, kolla in den) och i år frågade feelgoodförfattaten och debutanten Sara Molin om jag ville gästa i år igen. Självklart ville jag det!


"När jag var liten ritade jag. Konstant. Jag ritade fantasier, återgav filmer och tecknade vad jag upplevt under dagen. Ibland minns jag tillbaka på det där som att jag bara ritade, men det var inte så. Jag berättade historier. Inne i huvudet, såklart, men också högt. Medan jag lät pennan fara över pappret utspelade sig riktiga dramer, med dialoger och allt.
Därför var det kanske inte så konstigt ändå att jag blev räddad av skrivandet i vuxen ålder. Långsamt och utan att ha förstått det själv, hade jag ... " läs resten på Debutantbloggen!

Här hittar du mitt inlägg:

Hoppas du får en fin vecka!
Aline

Kommentarer

Populära inlägg